شمشاد زن برقی الئومک مدل OLEOMAC HC 605 E

om hc 605 e - 58089005

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • ابعاد: ۷۷x۱۶x۱۸ سانتی‌متر
  • بازه طول تیغه: بیشتر از ۵۰
  • بازه قدرت موتور: 1000 - 501
  • سرعت حرکت تیغه: 2.3
فروشنده فروشنده: ابزار تجارت پارس
آماده ارسال ناموجود
5,850,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

شمشاد زن برقی اولیومک دستگاهی قوی برای هرس کردن انواع شمشاد در قطر ها و اندازه های مختلف می باشد. شمشاد زن موتوری اولیو مک با وزن کم و طراحی کم حجم برای کاربری خانگی، عمومی و  باغبانی در مقیاس کوچک مناسب است. از لحاظ کیفیت ساخت، میتوان این محصول را جزء با کیفیت ترین اره های موجود در بازار قرار داد. جنس بدنه این اره و آلیاژ های استفاده شده در آن کارایی و طول عمر آن را افزایش می دهد. همچنین این محصول دارای ابعاد و وزن مناسب نیز هست که این قابلیت به استفاده و ذخیره سازی آسان تر آن کمک زیادی می کند. وزن خالص این محصول 3.6 کیلوگرم و طول تیغه این محصول 57 سانتی متر است. برند ایتالیایی اولیو-مک از مطرح ترین تولید کنندگان لوازم و ادوات کشاورزی است که محصولات آن در 85 کشور جهان به فروش میرود.

محصولات مرتبط

ابعاد
۷۷x۱۶x۱۸ سانتی‌متر
بازه طول تیغه
بیشتر از ۵۰
بازه قدرت موتور
1000 - 501
سرعت حرکت تیغه
2.3
طول ریل
57
قدرت موتور
1 اسب بخار
سایر توضیحات
- شمشادزن برقی اولیو-مک مدل HC ۶۰۵ E - موتور قدرتمند ۶۰۰ واتی - طول تیغه ۵۷ سانتی متر - قابلیت برش شاخه تا حداگثر قطر ۱۵ میلی متر - سبک و طراحی ارگونومیک جهت استفاده آسان - دارای تیغه دوبل - استحکام بالای قطعات - وزن خالص: ۳.۶ کیلوگرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...